środa, 3 września 2014

Sokół Aleksandrów Łódzki - Lechia Tomaszów Mazowiecki 1:1

9 sierpnia 2014 r. Aleksandrów Łódzki
III Liga Łódzko-Mazowiecka -Sokół Aleksandrów Łódzki - Lechia Tomaszów Mazowiecki 1:1
Bramki: Pawlak (66) - Żytek (56-karny)
Widzów: 500
Cena biletu: 10 zł


Na ten weekend w planach miałem derbowy mecz w Dzierżoniowie, jednak dzień przed wyjazdem znalazłem informację, że spotkanie będzie dostępne wyłącznie dla 199 osób. Postanowiłem więc odpuścić to spotkanie i znaleźć coś innego. Czasu nie było za dużo więc szukałem czegoś niedaleko od Warszawy. Wybór padł na Aleksandrów Łódzki do którego miałem wybrać się już w poprzednim roku - wówczas podobnie niemal w ostatniej chwili zrezygnowałem z wyjazdu. Najpierw dotarłem pociągiem na stację Łódź Żabieniec a stamtąd miałem autobus. Mecz taki sobie - ostatecznie zakończony remisem, który nie krzywdzi żadnej z drużyn.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz