piątek, 5 września 2014

Szydłowianka Szydłowiec - Znicz II Pruszków 4:2

23 sierpnia 2014 r. Szydłowiec
IV liga Mazowiecka Południe - Szydłowianka Szydłowiec - Znicz II Pruszków 4:2
Bramki: Czarnecki (41, 90), Zagórski (13), Kobylarczyk (32) - Kłys (7), Nawrocki (90)
Widzów: 100
Cena biletu: 5 zł


Długo zastanawiałem się gdzie wybrać się na mecz, ale w końcu obczaiłem że o godz. 11 gra u siebie Szydłowianka. Szybko sprawdziłem połączenia - te na szczęście mi pasowały, więc postanowiłem udać się do Szydłowca. Stacja kolejowa jest daleko oddalona od miasta (jakieś 5 kilometrów), więc w Radomiu postanowiłem przesiąść się na busa. Mecz z dużą ilością bramek więc tym razem dobrze trafiłem. Po wszystkim chwilę pochodziłem po mieście i wróciłem do Piaseczna.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz