poniedziałek, 29 września 2014

Port Talbot Town - Aberystwyth Town 1:2

19 września 2014 r. Port Talbot
Wales Premier League - Port Talbot Town - Aberystwyth Town 1:2
Bramki: Rose (6) - Venables (42), Jones (62)
Widzów: 250


Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i tak nim się spostrzegłem upłynął mi urlop, dlatego wypadało jakoś fajnie go zakończyć. Postanowiłem udać się do Wielkiej Brytanii, gdzie do tej pory oglądałem jedno spotkanie. Niestety początek nie był dobry, wszystko było przeciwko mnie i na mecz się spóźniłem. Najpierw samolot wyleciał z dwugodzinnym opóźnieniem, potem w metrze w Londynie wsiadłem do złej linii, dalej pociąg do Bristolu dotarł z ponad pół godzinnym poślizgiem, a na koniec trafił się korek na autostradzie. Nic to w końcu dotarłem na miejsce i mogłem obejrzeć mecz walijskiej ekstraklasy. Razem ze mną był mój kolega Karol, który z Bristolu podwiózł mnie na mecz. Ten z kolei to duża kopanina ale i tak fajnie było zobaczyć jak kopią w innym niż Polska kraju. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz