wtorek, 23 września 2014

Unia Białopole - Sparta Rejowiec Fabryczny 1:2

10 września 2014 r. Białopole
Liga Okręgowa Chełm - Unia Białopole - Sparta Rejowiec Fabryczny 1:2
Bramki: Tukiendorf (70-karny) - Bodys (35), Milcz (55)

Mecz w środę wyjątkowo mi pasował, zwłaszcza że Sparta grała na stadionie na którym mnie nie było. No prawie nie było - bo w Białopolu byłem raz blisko 20 lat temu jako trampkarz Sparty. Wtedy jednak stadion wyglądał zupełnie inaczej, obecnie po remoncie obiekt Unii jest wyjątkowo ładny. Jedyny minus to fakt, iż jest położony w dole, przez co ma kłopoty z drenażem. Zalane boisko było już powodem przełożenia dwóch meczy w tym sezonie i mecz ze Spartą również stał pod znakiem zapytania. Jednak na szczęście czarny scenariusz się nie spełnił i wspólnie z piłkarzami pojechałem do Białopola. Opiekunem tamtejszego zespołu jest Tomasz Wieczorek - mój nauczyciel wf z liceum. Przed spotkaniem miałem okazję zamienić z moim byłem nauczycielem parę słów. Mecz powinien zakończyć się spokojną wygraną Sparty, ale liczne okazję na bramkę zostały zaprzepaszczone.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz