wtorek, 26 sierpnia 2014

Odra Opole - Ruch Zdzieszowice 2:1

2 sierpnia 2014 r Opole
III Liga Opolsko-Śląska - Odra Opole - Ruch Zdzieszowice 2:1
Bramki: Gancarczyk (28), Wolny (89) - Damrat (38)
Widzów: 700
Cena biletu: 10 zł


W końcu zakończyłem na blogu poprzednią rundę i teraz będą pojawiać się relacje z obecnego sezonu, a ten zainaugurowałem dopiero w sierpniu. W upalną sobotę postanowiłem wybrać się do Opola na mecz dwóch spadkowiczów z II ligi - miejscowej Odry i Ruchu Zdzieszowice. Mecz przyszło mi oglądać ze znajomymi groundhopperami - Elą i Krzysztofem. Pogoda tego dnia była znakomita ale upał chyba dał się we znaki zawodnikom - bo spotkanie toczyło się w wolnym tempie. Z przebiegu całego meczu najsprawiedliwszym wynikiem byłby remis ale w samej końcówce gospodarze zdobyli zwycięską bramkę.















1 komentarz:

  1. Moje Wielkie Mecze cieszą się, że Rafal on Tour wznowił swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń