wtorek, 9 września 2014

FC II Lesznowola - Nadstal Krzaki Czaplinkowskie 1:5

26 sierpnia 2014 r. Nowa Wola
Puchar Polski - FC II Lesznowola - Nadstal Krzaki Czaplinkowskie 1:5
Widzów: 50


Ponownie postanowiłem zrobić sobie weekend w środku tygodnia i zobaczyć jak kopią w piłkę w pierwszej rundzie pucharu województwa mazowieckiego. Nowa Wola to zarazem ostatnie miejsce w powiecie piaseczyńskim gdzie do tej pory nie oglądałem meczu. Po pracy wracałem pociągiem i wysiadłem jedną stację wcześniej niż zazwyczaj, tj. w Nowej Iwicznej. Następnie kilkuminutowy spacer i znalazłem się na boisku. Oba zespoły mają bardzo krótką historię - FC Lesznowola gra od 2012 a Nadstal od 2013 roku. Mimo to kluby mają na swoim koncie sukcesy w postaci awansu do wyższych klas rozgrywkowych (FC Lesznowola dwa awansy z rzędu). Na końcowy wynik spotkania wpływ miała czerwona kartka dla zawodnika gospodarzy otrzymana tuż przed końcem pierwszej połowy. Do tego czasu rezerwy FC prowadziły 1:0. Po przerwie goście udokumentowali swoją wyższość pięcioma golami. Dodatkowo sędzia pokazał jeszcze jedną czerwoną kartkę dla gospodarzy.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz