piątek, 27 października 2017

BKV Elore SC – Videoton FC Fehervar II 3:1

22 października 2017 r. Budapeszt
Nemzeti Bajnoksag III Nyugati – BKV Elore SC – Videoton FC Fehervar II 3:1
Bramki: Kalman (8), Balogh (15, 53) - Lorincz (63) 
Widzów: 150
Cena biletu: 800 forintów



Z reguły na wyjazdach bardzo wcześnie wstaję, żeby szybko przemieścić się do kolejnego miejsca - tym razem mogłem się porządnie wyspać. Do Budapesztu tak jak wspomniałem dotarłem po meczu w Debreczynie, dlatego na taki komfort mogłem sobie pozwolić. Po opuszczeniu hotelu udałem się do dzielnicy Kobanya, gdzie znajdował się polski kościół. Po mszy krótkie zwiedzanie miasta i kolejny meczyk. Tym razem III liga - po raz trzeci mogłem zobaczyć mecz tej klasy rozgrywkowej na Węgrzech i chyba było to najlepsze spotkanie. Stadion BKV Elore SC znajduje się tuż przy nowym stadionie MTK. Przed spotkaniem goście przewodzili w ligowej stawce ale tego dnia byli dużo gorsi od rywali. Po meczu kontynuowałem zwiedzanie Budapesztu, a potem nocnym pociągiem wróciłem do Warszawy by od razu udać się do pracy.  





















1 komentarz:

  1. Kobanya piękne wspomnienia :) nie wiedziałem że tam polski kościół jest :)

    OdpowiedzUsuń