czwartek, 26 października 2017

Debreczyn VSC - Szombathelyi Haladas 1:1

21 października 2017 r. Debreczyn
Nemzeti Bajnoksag I - Debreczyn VSC - Szombathelyi Haladas 1:1
Bramki: Tabakovic (68) - Kiss (3)
Widzów: 6 028
Cena biletu: 2 000 forintów

Przez tych kilka lat wyjazdów uzbierałem 99 stadionów poza granicami Polski gdzie oglądałem mecz. Setny stadion zaliczyłem w minioną sobotę w Debreczynie. Najpierw nocnym pociągiem dotarłem do Budapesztu – pociąg ten słynie z opóźnień ale tym razem dotarłem o czasie. Szybki zakup miejscówek na pociąg do Debreczyna i po chwili mogłem kontynuować podróż. Pierwszy raz spotkałem się z systemem rezerwacji jaki jest na Węgrzech – otóż miejscówkę dostaje się wyłącznie na przedział, w którym można zająć dowolne miejsce. Standard pociągów też można odbiega nawet od naszych realiów, zwłaszcza że podróżowałem InterCity czyli teoretycznie najlepszym rodzajem. Zakup biletu na mecz wymagał okazania dowodu osobistego ale na szczęście nie trzeba było kupować karty kibica i w niskiej cenie (2 000 forintów) nabyłem dobre miejsce. Sam mecz na średnim poziomie – coś na podobieństwo naszej ekstraklasy. W barwach gości bronił Gabor Kiraly, który w drugiej połowie z powodu kontuzji musiał opuścić plac gry. Po meczu wróciłem do Budapesztu gdzie miałem zarezerwowany hotel.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz