czwartek, 5 października 2017

FC Kiffen - Pepo Lappeenranta 4:1

30 września 2017 r. Helsinki
Kakkonen A - FC Kiffen - Pepo Lappeenranta 4:1
Bramki: Toure (40, 45), Karki (8), Jaaskelainen (85) - Palomino (15)
Widzów: 100
Cena biletu: 7 euro


Wybierając się do Finlandii planowałem zobaczyć dwa mecze, ale kiedy tuż przed wyjazdem przeglądałem terminarze to okazało się, że jest możliwość obejrzenia jeszcze jednego spotkania. Najpierw jednak porannym Pendolino pokonałem trasę z Turku do Helsinek. Pociąg jechał nieco ponad dwie godziny i naocznie mogłem przekonać się, że słusznie szacuje się, że 70 % powierzchni tego kraju pokrywają lasy - praktycznie oprócz drzew nic innego nie widziałem z okien pociągu. Na miejscu byłem dużo przed pierwszym gwizdkiem, więc spokojnie mogłem pozwiedzać miasto. Stadion na którym swoje mecze rozgrywała drużyna FC Kiffen znajduje się tuż przy obiekcie HJK Helsinki i stadionu olimpijskiego, który obecnie jest remontowany. Ponadto było w pobliżu było jeszcze kilka boisk z naturalną i sztuczną nawierzchnią. Na kilku z nich toczyły się mecze drużyn młodzieżowych. Wstęp na stadion kosztował mnie 7 euro - ale zamiast biletu otrzymałem program meczowy i kartkę ze składami obu drużyn. Sam mecz to zdecydowana przewaga gospodarzy, którzy w pełni zasłużenie odnieśli zwycięstwo. Na meczu po raz pierwszy zetknąłem się z aspektem kibicowskim - drużynę gości wspierała niewielka około 10 osobowa grupka kibiców.    





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz