piątek, 6 października 2017

HJK Helsinki - PS Kemi 4:0

30 września 2017 r. Helsinki
Veikkausliiga - HJK Helsinki - PS Kemi 4:0
Bramki: Jallow (63, 90), Pelvas (39), Valencic (45)
Widzów: 3 151
Cena biletu: 32,50 euro




Po zakończeniu poprzedniego meczu udałem się kilka metrów dalej, gdzie miał się odbyć ostatni mój mecz w Finlandii. Niestety bilet na trybunę na którą chciałem się udać był niedostępny i stałem przed wyborem zakupu wejściówki na główną lub trybunę za bramką. Wybrałem pierwszą opcję i po głębszym sięgnięciu do kieszeni mogłem wejść na obiekt. Sam mecz to zdecydowana przewaga gospodarzy – nowego już mistrza kraju – choć na pierwszą bramkę trzeba było długo czekać. Po meczu wróciłem do Turku, gdzie następnego dnia rozpocząłem podróż powrotną do kraju. Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych, a Finlandię mogę każdemu polecić. Mili ludzie i ceny bardziej przystępne niż w sąsiedniej Szwecji. Jedynym mankamentem wyjazdu była dość niska pogoda, która szczególnie późną wieczorową porą dawała się we znaki.




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz