środa, 4 października 2017

Inter Turku - KuPS 1:2

29 września 2017 r. Turku
Veikkausliiga - Inter Turku - KuPS 1:2
Bramki: Furuholm (33) - Gabriel (38, 88)
Widzów: 1 690
Cena biletu: 18 euro


Ostatni okres dotyczył wyłącznie meczy mojej Sparty i trochę zatęskniłem za podróżami w nowe miejsca. Od dawna chciałem wybrać się do Finlandii i w końcu w tym roku mój cel udało się zrealizować. Moją bazą wypadową było bardzo ładne miasto Turku - tam też nocowałem w czasie całego mojego pobytu w Finlandii. Na początek miałem bardzo dużo czasu na zwiedzanie miasta, później już danie główne - mecz. Bilet w umiarkowanej cenie - 18 euro bez problemu do nabycia w kasie stadionowej. Byłem ciekawy jaki poziom prezentuje liga fińska i muszę przyznać że pozytywnie zostałem zaskoczony. Dobre tempo, dużo składnych akcji, jednym słowem nie miałem prawa narzekać. Dużym mankamentem był całkowity brak dopingu - publiczność zachowywała się bardziej jak w teatrze, jedynie przy golach i groźniejszych akcjach przerywana była kompletna cisza panująca na trybunach.  


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz