wtorek, 3 października 2017

Urlop

    3 IX 2017 – Liga Okręgowa Chełm – Ruch Izbica – Sparta Rejowiec Fabryczny 3:7
    9 IX 2017 – Liga Okręgowa Chełm – Sparta Rejowiec Fabryczny – Tatran Kraśniczyn 4:1 
    10 IX 2017 – Liga Okręgowa Chełm – Brat Siennica Nadolna – Hetman Żółkiewka 4:2
    13 IX 2017 – Puchar Polski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Hetman Żółkiewka 4:2 (po dogr.)
    16 IX 2017 – Liga Okręgowa Chełm – Brat Siennica Nadolna – Sparta Rejowiec Fabryczny 4:3
23 IX 2017 – Liga Okręgowa Chełm – Sparta Rejowiec Fabryczny – Hetman Żółkiewka 0:2

Trochę dawno mnie tutaj nie było ale korzystałem z uroków długiego urlopu, który większość czasu spędziłem w Rejowcu Fabrycznym. Jeden mecz już zdołałem opisać - pojedynek ze Startem Krasnystaw. Potem byłem wyłącznie na meczach Sparty i jednym spotkaniu w ramach chełmskiej okręgówki. Żeby nie przynudzać postanowiłem zebrać wszystko do jednego posta. Sparta bardzo dobrze wystartowała - wygrała 5 pierwszych meczy w lidze i przebrnęła dwie rundy w pucharze. Niestety później nadszedł gorszy czas i mój zespół odniósł dwie porażki. Obecnie po ośmiu kolejkach Sparta jest na 3 miejscu i traci do lidera - rewelacji rozgrywek Unii Białopole 3 punkty. Wiadomo, że chciałbym żeby mój zespół wrócił do IV ligi bo ile można się tłuc po chełmskiej okręgówce. Zadanie nie będzie łatwe ale mam nadzieję, że uda się wywalczyć awans.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz