piątek, 3 listopada 2017

GKS Wikielec - Legia II Warszawa 3:0

28 października 2017 r. Wikielec
III Liga Grupa I - GKS Wikielec - Legia II Warszawa 3:0
Bramki: Sobociński (9), Kacperek (36), Nowiński (76)
Widzów: 300
Cena biletu: 10 złotych

Dawno nie podróżowałem po Polsce, dlatego w ostatnią sobotę października postanowiłem gdzieś się ruszyć. Jacek zaproponował Wikielec i po krótkich rozważaniach postanowiłem towarzyszyć w podróży. Wikielec to wieś leżąca w pobliżu Iławy, do której obecnie szybko można dotrzeć pociągiem. Byliśmy sporo przed pierwszym gwizdkiem, pogoda niezbyt ciekawa więc postanowiliśmy posilić się w jednej z iławskich pizzerii. Do Wikielca udaliśmy się pieszo przez las – na szczęście przez większy czas droga była dobra. Stadion leży tuż przy lesie – nie musze dodawać, że takie obiekty bardzo lubię. Gospodarze przed tą kolejką zamykali ligową tabelę z zaledwie trzema punktami, na które złożyły się trzy remisy – w tym jeden z Widzewem Łódź. Rezerwy mistrza Polski były zdecydowanym faworytem ale okazało się, że o końcowym sukcesie nie decyduje miejsce w tabeli. Gospodarze mądrze się bronili i wyprowadzali groźne kontry. Pierwszą bramkę strzelił Remigiusz Sobociński, który przed laty występował na stadionach ekstraklasy. Po meczu wróciliśmy tą samą drogą na dworzec i pociągiem udaliśmy się do domów. Następnego dnia również w planach miałem mecz ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany.  
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz