środa, 1 października 2014

Everton FC - Crystal Palace 2:3

21 września 2014 r. Liverpool
Premier League - Everton FC - Crystal Palace 2:3
Bramki: Lukaku (9), Baines (83-karny) - Jedinak (30-karny), Campbell (54), Bolasie (69)
Widzów: 37 574
Cena biletu: 39 funtów


Nazajutrz pociągiem dotarłem do Liverpoolu - miałem trochę czasu więc mogłem pozwolić sobie na spacer po mieście, które jest bardzo ładne. Na szczególną uwagę zasługują okolice portu, z muzeum Beatlesów na czele. Potem kolejką podmiejską podjechałem w okolicę stadionu, a następnie czekał mnie kilkuminutowy spacer. Tym razem również kupowałem bilet przez stronę internetową klubu, ale zamiast e-ticket miałem go do odbioru w kasie. Po chwili wszedłem na stadion i znalazłem swoje miejsce - miałem w ostatnim rzędzie drugiego poziomu trybuny. Pierwsze minuty spotkania wskazywały, że będzie to jednostronne widowisko. Gospodarze cały czas atakowali i zdobyli szybko gola. Potem nieoczekiwanie przebudzili się goście, którzy strzelili aż trzy gole. Emocje w końcówce meczu dodał kontaktowy gol z rzutu karnego Evertonu ale ostatecznie punkty pojechały do Londynu. W tym samym kierunku po meczu zmierzałem również ja, a wraz ze mną kilku kibiców Orłów.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz