piątek, 10 października 2014

Granica Dorohusk - Sparta Rejowiec Fabryczny 1:0

4 października 2014 r. Dorohusk
Liga Okręgowa Chełm - Granica Dorohusk - Sparta Rejowiec Fabryczny 1:0
Bramka: Świderski (70)
Widzów: 50


Na ten weekend miałem w planach inny wyjazd i zaczynałem już się do niego szykować, ale kiedy na booking.com robiłem rezerwację ktoś zajął ostatni wolny pokój. Zostały mi droższe noclegi, więc nie chcąc przepłacać zacząłem rozglądać się za inną opcją. Pierwszy rzut oka padł na terminarz chełmskiej okręgówki, co prawda znam go na pamięć ale coś mnie tchnęło żeby sprawdzić kiedy gra Sparta. Okazało się, że mecz jest w sobotę o 11, więc nie musiałem szukać opcji na weekend bo wiedziałem już na jaki mecz się wybiorę. W Dorohusku grałem dwukrotnie - był to schyłek ubiegłego wieku i stadion wyglądał zupełnie inaczej niż dziś. Niestety znowu wróciły złe duchy - tzn. porażka Sparta na moim wyjeździe. Duży wpływ na to miała gra od 30 minucie w osłabieniu, ale i tak moja drużyna grała źle. Powoli zbliżają się derby Rejowców - mecz odbędzie się na stadionie Unii, najprawdopodobniej w niedzielę 26 października 2014 r. o godz. 13. Dzień wcześniej mają odbyć się derby Lublina na nowym stadionie. Tak więc w jeden weekend można będzie zobaczyć dwa derbowe pojedynki, na które już dziś serdecznie zapraszam.






















1 komentarz:

  1. Ja też tam grałem w juniorach i przegraliśmy chyba 1:7:-) A nowy stadion ok. Karol

    OdpowiedzUsuń