wtorek, 21 października 2014

VFL Bochum - SV Darmstadt 1:1

17 października 2014 r. Bochum
2.Bundesliga - VFL Bochum - SV Darmstadt 1:1
Bramki: Forssell (90) - Bregerie (10)
Widzów: 19 618
Cena biletu: 29 euro


Na ten weekend postanowiłem udać się do Niemiec by obejrzeć kilka szpili. Kwestię logistyki miałem już nagraną, a tu okazuje się, że nie dostaję urlopu na poniedziałek. Cóż trzeba było weryfikować plany, co w konsekwencji przełożyło się na mniejszą liczbę meczy (wyszło 2 spotkania). Ale nic to - może w późniejszym terminie odbiję sobie tą stratę. Po kilkugodzinnej podróży ostatecznie dotarłem na miejsce - a było to Bochum. Wygląda na to, że Zagłębie Ruhry to najczęściej oblegany przeze mnie rejon u naszych zachodnich sąsiadów. Po krótkim spacerze po mieście udałem się na stadion, który jest w niedalekiej odległości od dworca głównego. Rzut oka na ceny biletów i po chwili mam swoją wejściówkę. Mecz ustawiła szybko strzelona bramka przez gości, którzy później ustawili autokar na swojej połowie. Kiedy wydawało się, że goście wywiozą komplet punktów w ostatniej akcji padło wyrównanie. Co ciekawe asystę zanotował brakarz gospodarzy, który głową podał piłkę do Mikaela Forssella.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz