czwartek, 16 października 2014

FC Fastav Zlin - FK Usti nad Labem 2:1

11 października 2014 r. Zlin
2 Liga - FC Fastav Zlin - FK Usti nad Labem 2:1
Bramki: Maly (24), Pazdera (56) - Vrastil (31)
Widzów: 1 602
Cena biletu: 70 koron czeskich


Trochę stęskniłem się za meczami w Czechach i po 1,5 rocznej przerwie postanowiłem udać się do naszych południowych sąsiadów. Mam tam kilka stadionów, które wciąż są na mojej "liście życzeń", dlatego postanowiłem jeden z tych obiektów z niej wykreślić. Wybór padł na fajny stadion w Zlinie. Podróż w miarę szybko mi minęła i po jednej przesiadce w Otrokovicach byłem na miejscu. Miasto nie ma za wiele do zaoferowania więc trochę przesiedziałem w jednej z lokalnych knajpek. Mecz na początku był fajny - oba zespoły postawiły na ofensywę i było sporo okazji. Potem goście nie wytrzymali kondycyjnie i oddali pole miejscowym, którzy mogli wygrać wyżej, ale razili oni nieskutecznością, m.in. zmarnowany został rzut karny. Po raz pierwszy nocowałem w tak bliskiej odległości jak w Zlinie. Mój hotel - Hotel Saloon, znajdował się tuż przed samym stadionie.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz