środa, 22 października 2014

SC Freiburg - VFL Wolfsburg 1:2

18 października 2014 r. Fryburg Bryzgowski
Bundesliga - SC Freiburg - VFL Wolfsburg 1:2
Bramki: Kerk (90) - Caligiuri (8, 66)
Widzów: 23 500
Cena biletu: 40 euro


Nazajutrz pociągiem z Kolonii, w której miałem nocleg, wyruszyłem na kolejny mecz. Do Fryburga Bryzgowskiego była spora odległość, ale pociąg ICE szybko przemierzył trasę. Miałem dużo czasu do meczu, więc spacerowałem po mieście, które zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Ostatecznie wybrałem się na stadion. Do tej pory bilety na mecze w Niemczech zawsze nabywałem na miejscu. Tym razem postanowiłem kupić bilet przez internet - wpływ na taką decyzję miała niewielka pojemność stadionu. W sumie dobrze na tym wyszedłem bo na miejscu były dostępne jedynie bilety na trybunę za bramką. Podobnie jak dzień wcześniej goście szybko zdobyli bramkę. Wilki w składzie których było kilka znanych nazwisk dominowały na boisku. Gospodarzy stać było wyłącznie na honorową bramkę w doliczonym czasie gry.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz