sobota, 27 czerwca 2015

Burza Pilawa - KS Sobienie Jeziory 1:3

21 czerwca 2015 r. Pilawa
B Klasa Warszawa II - Burza Pilawa - KS Sobienie Jeziory 1:3
Widzów: 80


Pilawa - ostatnie miasto na trasie kolejowej Lublin - Warszawa, w którym do tej pory nie byłem na meczu. Osobiście z Pilawą mam wspomnienia z 2007 r. kiedy w trakcie sprawdzania biletów okazało się, że mam bilet na pociąg niższej kategorii - i z dwóch opcji dopłata do biletu lub wysiadka na stacji w Pilawie wybrałem drugie rozwiązanie. Tym razem do Pilawy udałem się w wiadomym celu. Pierwszego gola strzeliła Burza, ale potem mecz toczył się pod dyktando gości, dla których było to 8 zwycięstwo z rzędu. Mecz w Pilawie był dla mnie ostatnim spotkaniem sezonu 2014/2015. Teraz czas na regenerację, by po odpoczynku ponownie wyruszyć w trasę.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz