środa, 17 czerwca 2015

Spójnia Zebrzydowice - Olza Pogwizdów 2:2

14 czerwca 2015 r. Zebrzydowice
A Klasa Skoczów - Spójnia Zebrzydowice - Olza Pogwizdów 2:2
Bramki: Demczak (14), Kopiec (62) -Sosnowski (40), Rychlik (47)
Widzów: 200
Cena biletu: 5 zł


Często swoje podróże uzależniam od rozkładu jazdy pociągów - tym razem godzina meczu mi odpowiadała więc wybrałem się do Zebrzydowic. Na dwie kolejki przed końcem rozgrywek miejscowa Spójnia przewodziła w lidze i do promocji wystarczał jej remis z zajmującą miejsce w dolnej części tabeli Olzą Pogwizdów. Rzadko kiedy udaje mi się oglądać mecze w towarzystwie innych groundhopperów, ale tym razem było inaczej bo na to samo spotkanie wybrał się Arek (prowadzący bloga myfootballmoments). Spotkanie zaczynało się o 14, a według rozkładu jazdy mój pociąg do Zebrzydowic planowo miał przyjechać o 13.22. Początkowo miałem obawy czy zdążę na pierwszy gwizdek ale sam stadion jest położony w pobliżu dworca a pociąg przybył na miejsce ... 7 minut przed czasem. Mecz miał trochę dziwny przebieg - bo po golu Spójni dwa trafienia zanotowali goście, co przy zwycięstwie drugiej w tabeli Błyskawicy Drogomyśl oznaczało, że losy awansu rozstrzygnięte zostaną w ostatniej kolejce w bezpośrednim starciu dwóch zainteresowanych drużyn. Jednak Spójnia zdobyła gola i po końcowym gwizdku mogła świętować powrót po 10 latach do klasy okręgowej. Na koniec chciałbym podziękować Arkowi za gościnę.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz