piątek, 26 czerwca 2015

Strzelcy Kraków - Nadwiślan Rusocice 1:2

20 czerwca 2015 r. Kraków
B Klasa Kraków III - Strzelcy Kraków - Nadwiślan Rusocice 1:2
Bramki: Szewc (57) - Szymusik (29), Gala (68)
Widzów: 30


W 2008 roku po raz udałem się do Krakowa, wówczas nie jeździłem jeszcze na mecze i cel wizyty był wyłącznie turystyczny. Hostel miałem jednak niedaleko stadionu Korony, na który po całym dniu zwiedzania udałem się wieczorem. Po kilku latach ponownie odwiedziłem stadion Korony, tym razem wizyta miała miejsce podczas meczu piłkarskiego. Od jakiegoś czasu swoje mecze na nim rozgrywają piłkarze Strzelców. Stadion ma swój urok i nie wiem czy zdjęcia w pełni go oddadzą, ale z pewnością warto się na niego udać. Przed spotkaniem było już wiadome, że goście wygrają ligę, a Strzelcy zakończą rozgrywki na najniższym stopniu podium. Nadwiślan w pełni udowodnił swoją wyższość, a wynik nie odzwierciedla w pełni wydarzeń na boisku.










































1 komentarz:

  1. Widzę, że na meczu było więcej piłkarzy niż w sumie kibiców ;-) Karol

    OdpowiedzUsuń