środa, 29 lipca 2015

Grasshopper Club Zurych - FC Basel 2:3

25 lipca 2015 r. Zurych
Raiffeisen Super Liga - Grasshopper Club Zurych - FC Basel 2:3
Bramki: Dabbur (30), Caio (32) - Gashi (21), Janko (38), Lang (68)
Cena biletu: 30 franków szwajcarskich
Widzów: 9 600


Z tygodniowym poślizgiem rozpocząłem kolejny sezon - od razu była to najdalsza tegoroczna podróż. Po raz pierwszy nowy sezon zainaugurowałem na meczu poza granicami Polski. Podróż długa - ponad 15 godzin spędzonych w pociągu - ale dość szybko mi minęła. W końcu dotarłem na miejsce, gdzie najpierw pospacerowałem po mieście. Przy obecnie wysokim kursie franka Zurych to zdecydowanie nie jest miasto przyjazne dla mojego portfela - ceny były bardzo wysokie. W końcu przyszła pora na danie główne mecz GC Zurych - FC Basel. Bilety również wysokie, więc zaopatrzyłem się w miejscówkę do sektora kibiców gospodarzy. Na szczęście mecz był bardzo dobry - z dużą ilością bramek i ciekawych akcji. Ostatecznie wygrali goście, a zwycięską bramkę zdobył Lang, który w poprzednim sezonie grał w GC Zurych.



















1 komentarz:

  1. Na tym stadionie chyba także jest rozgrywany mityng Diamond League. Karol

    OdpowiedzUsuń