czwartek, 25 czerwca 2015

Unia Sędziszów - Naprzód Jędrzejów 1:1

20 czerwca 2015 r. Sędziszów
IV Liga Świętokrzyska - Unia Sędziszów - Naprzód Jędrzejów 1:1
Widzów : 200


Tak się złożyło, że w czwartek i piątek byłem na szkoleniu i nie miałem dostępu do internetu, więc plany na weekend musiałem ustalać w krótkim tempie. Tradycyjnie z pomocą przyszedł portal 90minut.pl i po godzinnej analizie miałem ułożoną podróż. Jedynym mankamentem był fakt, że w sobotę trzeba było zrywać się o 4 rano, ale co tam już niejednokrotnie o tej porze zaczynałem swoje włóczęgi. Postanowiłem, że udam się na derby powiatu jędrzejowskiego w IV lidze świętokrzyskiej. Gospodarzy Unii Sędziszów wcześniej nie znałem, widziałem jedynie stadion bo ten leży przy torach na trasie do Krakowa. Z kolei Naprzód Jędrzejów kojarzę z końcówki lat 90-tych -gdyż dwa sezony grał z w IV lidze z moją Spartą. Mecz jak to derby dużo walki, ale sytuacji bramkowych niewiele. Ostatecznie spotkanie zakończyło się sprawiedliwym podziałem punktów.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz