wtorek, 4 września 2012

Olimpija Lublana - FC Luka Koper 4:1

1 września 2012 r. Lublana
1.SNL - Olimpija Lublana - FC Luka Koper 4:1
Bramki: Jovic (15, 31-karny), Sporar (37), Nikezic (61) - Popovic (28)
Cena biletu: 10 euro
Widzów: 500

Urlop. W końcu po ponad rocznym oczekiwaniu, a na jego inaugurację udałem się tam gdzie mnie jeszcze nie było - do Słowenii. Tym razem przesiadałem się tylko raz - w Wiedniu. Szkoda tylko że akurat trafiłem na deszczową pogodę. Lublana to bardzo ładne miasto, ale najważniejsza była wizyta na stadionie Stozice - niedawno zbudowanym. Stozice widać z dość sporej odległości ale mimo to trochę błądziłem zanim trafiłem na miejsce. Na zewnątrz Stozice wyglądają średnio, za to w środku miodzio.
Mecz toczył się przy padającym deszczu i myślałem że spotkanie będzie słabe. Początek na to wskazywał - zawodnicy mieli spore problemy z utrzymaniem równowagi a gra toczyła się głównie w środkowej części boiska. W końcu w 15 minucie Jovic ładnym strzałem z dystansu otworzył wynik spotkania. Jeszcze piękniejsza była bramka gości - Popovic z ponad 20 metrów strzelił z wolnego w okienko. Potem Jovic po raz drugi wpisał się do protokołu skutecznie egzekwując rzut karny. Dwie kolejne bramki wyglądały podobnie - po podaniu zawodnik gospodarzy mając przed sobą tylko bramkarza pewnie kierował piłkę do siatki.
Szkoda tylko że na tak ładnym obiekcie zawody śledziła garstka widzów. Przez cały mecz dobry doping prowadzili kibice Olimpiji.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz