poniedziałek, 25 października 2021

Prokocim Kraków - KS Borek Kraków 6:0

23 października 2021 r. Kraków

Liga Okręgowa Kraków II - Prokocim Kraków - KS Borek Kraków 6:0

Bramki: Cebula (40, 80), Stankiewicz (13), Kucabiński (37), Wójcik (45), Rokosz (77)

Widzów: 50

Cena biletu: 10 złotych

Trzeci mecz w Krakowie obejrzałem na stadionie Prokocimia. Drugi raz w życiu udało mi się obejrzeć trzy mecze jednego dnia i drugi raz było to w Krakowie. Członkiem Zarządu Prokocimia był w przeszłości mój znajomy z pracy i to głownie z tego powodu postanowiłem udać się na mecz jego byłej drużyny. Dodatkowo niedawno otrzymałem od niego monografię z okazji 100-stulecia założenia klubu. Mecz ten obejrzałem w towarzystwie Jacka. Na początku doznałem lekkiego szoku, kiedy okazało się, że bilet na mecz kosztował aż 10 złotych. Za taką cenę to niejednokrotnie kosztuje wejście na mecz III ligi, a nie klasy okręgowej, ale nie ma co marudzić. Stadion Prokocimia jest ładnie położony w Parku Jerzmanowskich. Sam mecz bez historii – duża przewaga gospodarzy i wysoki wynik końcowy.

























2 komentarze:

  1. Kraków jak dla mnie stolicą polskiego GH. Chciałbym tam zamieszkać na miesiąc to może prawie wszystkie ciekawe obiekty bym pozaliczał :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak rzeczywiście w Krakowie jest wiele fajnych stadionów do odwiedzin. W tej chwili to najbardziej chciałbym obejrzeć mecz Nadwiślana.

    OdpowiedzUsuń