środa, 20 października 2021

Prądniczanka Kraków - Skawinka Skawina 8:0

16 października 2021 r. Kraków

Liga Okręgowa Kraków II - Prądniczanka Kraków - Skawinka Skawina 8:0

Bramki: Kawa (9, 28, 68), Wiśniewski (83, 87), Przesławski (30), Kostuj (35), Grudnik (65)

Widzów: 30

Trochę zapomniałem jak to wyglądało, kiedy wczesnym rankiem wychodziłem z domu, żeby zdążyć na pociąg, którym miałem udać się na mecz. Jednak ostatniej soboty wróciły wspomnienia jak o 5 rano wyszedłem ze swojego mieszkania na pociąg, którym miałem pojechać do Krakowa. Z lekkim poślizgiem dotarłem do Krakowa, a następnie przesiadłem się do tramwaju, który podwiózł mnie w okolice stadionu. Obiekt Prądniczanki robi wrażenie – ładna trybuna z pewnością wyróżnia go wśród pozostałych obiektów klasy okręgowej. Co do meczu to nie spodziewałem się, aż tak dużej przewagi gospodarzy. Prądniczanka zaaplikowała rywalom aż 8 bramek i pewnie zgarnęła trzy punkty.






















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz