piątek, 8 października 2021

Bóbr Tłuszcz - Coco Jambo Warszawa 9:0

2 października 2021 r. Tłuszcz

A Klasa Warszawa I - Bóbr Tłuszcz - Coco Jambo Warszawa 9:0

Bramki: Czechowski (11, 17, 37, 51), Myśliborski (56, 57), Ślendak (33), Rakowski (40), Markowski (49)

Widzów: 80


Ostatnio w pracy przyszedł do nas kolega, który mieszka w Tłuszczu. Wówczas przypomniałem sobie, że już od dawna miałem wizytę na stadionie Bobra Tłuszcz w planach. W samej miejscowości bywałem już wcześniej, z reguły z powodu przesiadki na inny pociąg, a raz nawet mając chwilę podszedłem pod stadion, który jest w niewielkiej odległości od stacji kolejowej. W końcu w minioną sobotę wybrałem się na mecz do Tłuszcza. Przeciwnikiem Bobra był znany zespół Coco Jambo. Wynik końcowy mocno mnie zaskoczył, bo w lidze Coco Jambo prezentuje się całkiem przyzwoicie, tymczasem występ w Tłuszczu okazał się katastrofą. W pewnym momencie myślałem, że będę świadkiem rekordowej porażki, ale od 57 minuty Bóbr nie strzelił już bramki i nie było dwucyfrowego wyniku.




























  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz