piątek, 15 października 2021

Opolanin Opole Lubelskie - Sparta Rejowiec Fabryczny 2:1

10 października 2021 r. Opole Lubelskie

IV Liga Lubelska Grupa I - Opolanin Opole Lubelskie - Sparta Rejowiec Fabryczny 2:1

Bramki: Rybak (62, 71) - Piatrenka (51)

Widzów: 80


Stadion Opolanina Opole Lubelskie to z pewnością jeden z najładniejszych obiektów w IV lidze lubelskiej. Nie miałem go w swojej kolekcji, dlatego w minioną niedzielę postanowiłem wybrać się tam na mecz, zwłaszcza że przeciwnikiem Opolanina miała być moja Sparta. Wspólnie z Jackiem wybraliśmy się w podróż, która z Warszawy zajęła nam 2,5 godziny. Nie mam w tym sezonie szczęścia do meczy Sparty, bo każdy którego byłem świadkiem kończył się porażką. Niestety tym razem było tak samo – mimo prowadzenia Sparta zakończyła mecz porażką.





















1 komentarz:

  1. Ja nie mam szczęścia do wyjazdów Spójni Zebrzydowice, bo przeważnie przegrywają. Rok temu jednak przełamali złą passę w czasie mojej obecności.

    OdpowiedzUsuń