środa, 3 listopada 2021

Lewart Lubartów - Sparta Rejowiec Fabryczny 0:0

23 października 2021 r. Lubartów

IV Liga Lubelska Grupa I - Lewart Lubartów - Sparta Rejowiec Fabryczny 0:0

Widzów: 100

W tym sezonie mam złą passę, jeśli chodzi o oglądanie meczy Sparty – każde spotkanie zakończyło się porażką mojej drużyny. Na domiar złego Sparta wpadła w kryzys i ostatnie cztery mecze zakończyły się porażką. Nie ukrywam, że miałem spore obawy co do końcowego wyniku zawodów w Lubartowie. W Lubartowie byłem już na dwóch stadionach – jednak ponad rok temu oddano do użytku nowy obiekt, na którym wcześniej nie byłem. Mecz zakończył się bezbramkowym remisem, ale mógł się podobać – oba zespoły miały swoje okazje, ale nie potrafiły ich wykorzystać.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz