wtorek, 13 marca 2018

Sparingi

27 I 2018 – Mecz Towarzyski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Roztocze Szczebrzeszyn 0:2 (Mecz na bocznym boisku w Zamościu)
3 II 2018 – Mecz Towarzyski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Stal Poniatowa 3:3 (Mecz na bocznym boisku w Świdniku)
10 II 2018 – Mecz Towarzyski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Huczwa Tyszowce 2:1 (Mecz na bocznym boisku w Zamościu)
17 II 2018 – Mecz Towarzyski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Polesie Kock 3:4 (Mecz na bocznym boisku w Świdniku)
24 II 2018 – Mecz Towarzyski – Legia Warszawa Juniorzy – Hetman Zamość 1:1
25 II 2018 – Mecz Towarzyski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Kłos Chełm 1:5 (Mecz na bocznym boisku w Lubartowie)
3 III 2018 – Mecz Towarzyski – Sparta Rejowiec Fabryczny – Polesie Kock 3:3 (Mecz na bocznym boisku w Świdniku)



Dawno nic nie pisałem na blogu i szczerze mówiąc w czasie przerwy zimowej mocno zastanawiałem się nad jego dalszym prowadzeniem. Groundhopperów w Polsce jest coraz więcej i myślałem żeby oddać pole innym miłośnikom stadionowej turystyki. Ostatecznie postanowiłem dalej opisywać swoje wojaże i mam nadzieję, że na blogu pojawią się relacje ze stadionów, które będą inspiracją do odwiedzin dla pozostałych kolegów z branży. Oczywiście najczęściej na moim blogu będą pojawiać się relacje z meczów jedynej drużyny na których wynikach mi zależy - Sparty Rejowiec Fabryczny. 
W czasie przerwy zimowej byłem aż na 7 sparingach - chyba nigdy nie udało mi się obejrzeć aż taką dużą liczbę w czasie jednej przerwy w rozgrywkach ligowych. Sześć z nich to mecze mojej Sparty. W większości były to spotkania z rywalami wyżej notowanymi (występującymi w wyższej klasie rozgrywkowej) - stąd tak duża liczba porażek. Wiadomo, że wynik sparingów to sprawa drugorzędowa i najważniejsze jest jak najlepsze przygotowanie zespołu do meczów o stawkę. Jeden sparing to mecz na bocznym boisku Legii pod balonem. Przeciwnikiem juniorów Legii był Hetman Zamość, którego trenerem jest ... pochodzący z mojej miejscowości Jacek Ziarkowski. 


































1 komentarz:

  1. Nie rezygnuj z prowadzenia bloga. Jest bardzo ciekawy. Już czekam na zdjęcia i relacje z Czech. :) Jacek Charon

    OdpowiedzUsuń