czwartek, 7 grudnia 2017

MFK Karvina - Bohemians Praga 1905 1:0

2 grudnia 2017 r. Karwina
Het Liga - MFK Karvina - Bohemians Praga 1905 1:0
Bramka: Budinsky (86)
Widzów: 2 752
Cena biletu: 100 koron czeskich


Po kilku latach ponownie zobaczyłem mecz w Karwinie. Ciekawiło mnie jak prezentuje się nowy stadion i muszę przyznać, że robi pozytywne wrażenie. Nieduży kameralny stadion, z bardzo ładnym kolorem krzesełek. Obecnie niestety nie ma już zlotów groundhopperów, dlatego cieszyłem się, że mecz mogłem obejrzeć wspólnie z kolegami mającymi podobne zainteresowania. Do Zebrzydowic dotarłem razem z Jackiem pociągiem, tam na miejscu czekał na nas Arek, który podwiózł nas do Karwiny i z powrotem odwiózł na stację w Zebrzydowicach. Arkowi dziękujemy za transport i towarzystwo. W tym roku mam trochę pecha do meczy w Czechach bo bardzo spadła mi średnia liczba goli. Wydawało się, że zaliczenie drugiego z rzędu bezbramkowego spotkania u naszych południowych sąsiadów jest bardzo prawdopodobne. Na szczęście tuż przed końcem meczu padła jedyna bramka. To spotkanie prawdopodobnie było moim ostatnim w tym roku - teraz czeka mnie dłuższa przerwa.



















1 komentarz: