środa, 14 marca 2018

FC Zbrojovka Brno - FK Mlada Boleslav 0:3

10 marca 2018 r. Brno
HET Liga - FC Zbrojovka Brno - FK Mlada Boleslav 0:3
Bramki: Valenta (3, 19), Pauschek ( 30)
Widzów: 4 122
Cena biletu: 200 koron czeskich



W końcu po dłuższej przerwie można było obejrzeć pierwszy ligowy mecz w 2018 roku, choć nie odbyło się bez drobnych komplikacji. Początkowo chciałem obejrzeć pewien mecz ale spotkanie zostało odwołane, podobnie było z kolejnym meczem. Zacząłem przeglądać terminarze u naszych południowych sąsiadów i znalazłem ciekawą dla siebie opcję w Czechach. W sobotę kilkadziesiąt minut po 4 zacząłem podróż z Piaseczna by po dwóch przesiadkach dotrzeć do Brna. W tym mieście już wcześniej byłem więc zwiedzanie ograniczyłem jedynie do samego centrum. Tam też wsiadłem w trolejbus linii 32, który dowiózł mnie pod sam stadion. Mecz taki średni poziom – niestety ostatnio nie trafiam na bardzo ciekawe mecze w czeskiej ekstraklasy jak udawało mi się na początku mojej przygody z czeskim futbolem, ale narzekać nie mam na co. W końcu po tylu miesiącach przerwy sama możliwość oglądania ligowego spotkania rekompensowała człowiekowi średni poziom meczu. Będąca w dużym kryzysie „Bolka” tego dnia wyraźnie dominowała i już w 3 minucie zdobyła pierwszą bramkę, a potem jeszcze dwa razy pokonała przeciwnika. Druga połowa to nieudolne próby gospodarzy do zdobycia przynajmniej honorowej bramki. Po meczu udałem się do Pardubic, gdzie miałem nocleg.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz