środa, 28 marca 2018

Huragan Morąg - Lechia Tomaszów Mazowiecki 1:0

24 marca 2018 r. Morąg
III Liga Grupa I - Huragan Morąg - Lechia Tomaszów Mazowiecki 1:0
Bramka: Bartkowski (40)
Widzów: 200
Cena biletu: 10 zł


Obecny marzec wyjątkowo krzyżuje mi plany - w poprzedni weekend źle mi ułożyli terminarz i ostatecznie nic nie oglądałem, teraz również mecz na który chciałem się wybrać został przełożony. Ostatecznie znalazłem opcję rezerwową i udałem się do Morąga, który od dłuższego czasu był na mojej liście życzeń. Podróż bez przeszkód pociągiem z jedną przesiadką w Malborku. Mam duży sentyment do małych miejscowości i miasto bardzo mi się podobało. Sam mecz nie obfitował w dużą liczbę sytuacji bramkowych ale na szczęście nie było 0:0. Jedynego gola zdobyli gospodarze tuż przed przerwą.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz