piątek, 8 kwietnia 2016

Unia Susz - Tęcza Biskupiec 1:2

3 kwietnia 2016 r. Susz
IV Liga Warmińsko - Mazurska - Unia Susz - Tęcza Biskupiec 1:2
Bramki: Kaczewski (12) - Dzierbicki (26, 68)
Widzów: 300
Cena biletu: 5 zł


Piękna niedziela sprawiła, że nie chciało mi się siedzieć w domu i postanowiłem wyruszyć na mecz. Jako cel wybrałem leżący w województwie warmińsko-mazurskim Susz. Przez tą miejscowość wielokrotnie wcześniej przejeżdżałem, bo leży ona na trasie kolejowej Warszawa - Trójmiasto. W końcu postanowiłem się wybrać do Suszu i swojej decyzji nie żałowałem. Mam duży sentyment do małych miasteczek, być może wynika on z tego iż sam z takiej  pochodzę, ale w Suszu można było znaleźć sporo ciekawych miejsc. Ostatecznie niemal każda moja wędrówka kończy się na stadionie i tak było i tym razem, choć sam stadion leży w sporej odległości od centrum miasta. Kolejna moja słabość to stadiony położone w otoczeniu lasu, więc nie muszę zaznaczać, że ten w Suszu bardzo mi się podobał. Kolejny plus to spora liczba widzów, według moich wyliczeń było ich 300. Obie drużyny pomimo, że są beniaminkami to całkiem dobrze sobie radzą. Ostatnio niesamowitą passę ma drużyna Tęczy, która w ostatnich 9 meczach z kwitkiem odprawiała kolejnych rywali. Ten mecz także wygrała zasłużenie, choć początek spotkania tego nie zapowiadał.























3 komentarze:

  1. Fajny wyjazd, fajne filmiki, pozdrawiam piotrontour

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wyjazd, fajne filmiki, pozdrawiam piotrontour

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na szybko w mojej okolicy leśne stadiony: Bargłówka k. Gliwic, Chwałęcice - Rybnik, Ochojec k. Rybnika, Woszczyce k. Żor, Borowa Wieś - Mikołów.

    OdpowiedzUsuń