środa, 27 kwietnia 2016

FK Kolin - Jiskra Domazlice 1:2

17 kwietnia 2016 r. Kolin
CFL - FK Kolin - Jiskra Domazlice 1:2
Bramki: Stocek (41) - Braun (58), Hruby (69) 
Widzów: 130 
Cena biletu: 50 koron czeskich




Sobota trocha dała mi trochę w kość, więc niedziela była dużo spokojniejsza z jednym meczem. Wcześniej spotkałem się w Pradze z Jackiem, który w tym samym czasie co ja wizytował czeskie stadiony. Przez Kolin wielokrotnie przejeżdżałem, więc w końcu postanowiłem wybrać się tam na mecz. W mojej ocenie był to najciekawszy mecz jaki trafił mi się podczas weekendowego wyjazdu do Czech. Spotkanie zacięte, w którym goście potrafili odwrócić losy spotkania. Po meczu czekała mnie nocna podróż powrotna pociągiem, a na stacji Warszawa Centralna zameldowałem się w poniedziałek rano, pół godziny przed rozpoczęciem pracy.


























2 komentarze:

  1. Ciekawe czy w Kolinie jest jeszcze przyklejona moja wlepka Spójni Z. na jednym z krzesełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dokładnie nie przyglądałem się krzesełkom, może Twoja wlepka w dalszym ciągu jest na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń