środa, 20 kwietnia 2016

Dynamo Czeskie Budziejowice - FC Hradec Kralove 0:3

15 kwietnia 2016 r. Czeskie Budziejowice
FNL - Dynamo Czeskie Budziejowice - FC Hradec Kralove 0:3
Bramki: Schwarz (15, 26), Pazler (45)
Widzów: 1 315
Cena biletu: 90 koron czeskich


W pracy nazbierałem kilka dni zaległego urlopu, więc postanowiłem dobrze je zagospodarować i udać się w jakąś dalszą podróż. Wybór padł na jeden z moich ulubionych kierunków – Czechy. Byłem już tam na kilku meczach i zawsze lubię wracać do naszych południowych sąsiadów. Za cel obrałem Czeskie Budziejowice, a podróż rozpocząłem od nocnego pociągu Warszawa-Praga. Do Czeskich Budziejowicach  dotarłem w okolicach godziny 10, więc postanowiłem … wsiąść do kolejnego pociągu i pojechać jeszcze dalej na południe do Czeskiego Krumlova. Tam na zwiedzaniu spędziłem kilka godzin i każdemu czytelnikowi mojego bloga polecam wizytę w tym mieście. Potem pospacerowałem po Czeskich Budziejowicach, następnie zakwaterowałem się w hotelu i udałem na mecz. Było to spotkanie pomiędzy dwoma spadkowiczami z czeskiej ekstraklasy. Gospodarzom w tym sezonie również słabo się powodzi i szansy na powrót na najwyższy poziom rozgrywkowy nie mają. W przeciwieństwie do drużyny FC Hradec Kralove, która przed spotkaniem zajmowała jedno z premiowanych do awansu miejsc. Mecz rozstrzygnął się w pierwszej połowie, kiedy goście zaaplikowali aż trzy bramki, szczególnie pierwszy gol był ładnej urody. Trochę ciekawiej zrobiło się w drugiej połowie, kiedy czerwoną kartkę za faul w polu karnym otrzymał bramkarz gości. Jednak Dynamo jedenastki nie wykorzystało, a potem nie mieli za bardzo pomysłu za rozmontowanie dobrze grającej defensywy z Hradca.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz