piątek, 22 kwietnia 2016

FK Teplice - FC Fastav Zlin 2:2

16 października 2016 r. Teplice
Synot Liga - FK Teplice - FC Fastav Zlin 2:2
Bramki: Jugas (5-sam.), Vondraek (33) – Kores (50), Vukadinovic (68)
Widzów: 2 688
Cena biletu: 100 koron czeskich



Mało kiedy udaje mi się obejrzeć jednego dnia więcej niż jeden mecz, ale tym razem terminarz był korzystny. Po spotkaniu w Kladno szybko udałem się na dworzec, skąd pociągiem dostałem się na kolejne spotkanie. Podróż wymagała dwóch przesiadek, ale ostatecznie dotarłem na miejsce. Przed meczem tradycyjnie czekał mnie spacer po mieście, a później danie główne. Wiele razy na stadion wchodziłem z plecakiem i zawsze był on dokładnie przeszukiwany, tym razem nikt z ochrony nim się nie zainteresował. Mecz trochę dziwny – bo niemal cały czas toczył się pod dyktando gospodarzy, którzy nawet objęli dwubramkowe prowadzenie, ale chwila nieuwagi sprawiła, że goście doprowadzili do remisu i ostatecznie spotkanie zakończyło się remisem. Po meczu czekała mnie jeszcze podróż do Pragi, gdzie miałem nocleg.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz