piątek, 29 kwietnia 2016

Chojniczanka Chojnice - Chrobry Głogów 1:1

23 kwietnia 2016 r. Chojnice
I Liga - Chojniczanka Chojnice - Chrobry Głogów 1:1
Bramki: Patryk Mikita (52) - Maciej Górski (62)
Widzów: 805
Cena biletu: 20 zł





Dawno już tyle różnych czynników nie pokrzyżowało mi plany, jak w ten weekend. Początkowo miałem udać się na mecz w Kole, ale ten został przesunięty na czwartek. Po ponownej weryfikacji terminarzy postanowiłem udać się na Polonię Gdańsk, ale na miejscu okazało się, że goście nie przyjechali. Cóż, w telefonie odpaliłem 90minut.pl i po krótkiej analizie wybrałem Chojnice. Jeszcze w drodze na mecz znalazłem i zabukowałem hotel i w końcu można było zapomnieć o różnych niedogodnościach. Jedynym mankamentem był fakt, iż nie posiadałem planu Chojnic, na szczęście przy stacji kolejowych takowy wisiał, więc zrobiłem mu zdjęcie. Mecz mógł się podobać, gospodarze potrzebują punktów potrzebnych do utrzymania więc częściej atakowali, z kolei goście kilka razy potrafili się odgryźć. Ostatecznie skończyło się na sprawiedliwym podziale punktów. Co do pogody - to dawno już tak nie zmarzłem na meczu jak tego dnia w Chojnicach.



















3 komentarze:

  1. Hej,

    Czytam Twojego bloga regularnie. Gdybyś odwiedzał Kraków to daj znać. Oto relacja z meczu Dąbskiego Kraków (A klasa). https://idenamecz.wordpress.com/2016/04/30/sobotnia-wizyta-na-dabiu/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę planował mecz w Twoich okolicach to się wcześniej odezwę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietypowo umiejscowione te jupitery.

    OdpowiedzUsuń