czwartek, 24 października 2013

Videoton FC Fehervar - Puskas Akademia FC 3:0

19 października 2013 r. Szekesfehervar
OTP Bank Liga - Videoton FC Fehervar - Puskas Akademia FC 3:0
Bramki: Ze Luis (66), Nildo Petrolina (75), Alvarez (90)
Widzów: 3 066
Cena biletu: 1 300 forintów


W pracy dostałem tydzień wolnego więc długo się nie zastanawiając udałem się w kolejną podróż. Za cel wybrałem Węgry. Na stadionie w Szekesfehervar miał odbyć się mecz lidera - Videoton FC z Puskas Akademia FC (która swoje mecze rozgrywa na stadionie Videotonu).
Sam mecz był bardzo słaby - dużo gorszy niż mecze naszej ekstraklasy. Goście z grą którą zaprezentowali w sobotę mieliby duże problemy z utrzymaniem w polskiej II lidze. Videoton również nie grał nic specjalnego ale w drugiej połowie trzykrotnie trafił do bramki gości. Po spotkaniu wróciłem do Budapesztu gdzie miałem nocleg.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz