wtorek, 8 października 2013

AS Monaco - AS Saint Etienne 2:1

5 października 2013 r. Monaco
Ligue 1 - AS Monaco - AS Saint Etienne 2:1
Bramki: Carrasco (15), Ocampos (87) - Hamouma (49)
Widzów: 11 773
Cena biletu: 31 euro


Bardzo lubię jeździć pociągami i w końcu spełniło się jedno z moich marzeń - podróż TGV. Wyruszyłem z dworca Paris Gare de Lyon, skąd po prawie 5 godzinach dotarłem do Nicei. Tam miałem chwilę czasu na kolejny pociąg do Monaco. Do Księstwa z Nicei jedzie się pół godziny a stacja znajduję się pod ziemią. Następnie trochę poszwędałem się po mieście, które robi niesamowite wrażenie. W końcu dotarłem pod znany m.in. z rozgrywaniem na nim Superpucharu Europy Stade Louis II. Bilet już wcześniej kupiłem przez internet więc od razu wszedłem na obiekt.
Mecz był niezły. Bardzo dobrze grali goście, którzy prawie urwaliby punkty faworyzowanym gospodarzom. Kilka minut przed końcem spotkania rezerwowy Ocampos strzelił zwycięskiego gola. Osobiście najbardziej podobała mi się gra dwójki stoperów Monaco - Abidala i Ricardo Carvalho. Nieco mniej widoczny był najbardziej znany gracz gospodarzy Falcao.
























1 komentarz: