środa, 9 października 2013

Montpellier HSC - Olympique Lyon 5:1

6 października 2013 r. Montpellier
Ligue 1 - Montpellier HSC - Olympique Lyon 5:1
Bramki: Montano (16, 68), Cabella (59-karny, 66), Mounier (45) - Lacazette (47)
Cena biletu: 20 euro
Widzów: 14 730

Kolejny raz w niedzielę o wcześniej porze wyruszyłem na mecz. Tym razem do mistrza Francji sprzed roku - Montpellier HSC. Stadion w Montpellier znajduje się w sporej odległości od dworca kolejowego ale bardzo łatwo się do niego dostać za pomocą tramwaju. Tuż sprzed dworca pod sam stadion jedzie tramwaj linii 1. Przed kasą byłem na dwie godziny przed meczem więc szybko nabyłem stosowną wejściówkę. Mecz zakończył się pogromem drużyny z Lyonu, choć pierwsze minuty na to nie wskazywały. Jedynego gola goście zdobyli po koszmarnym błędzie bramkarza. Po meczu wróciłem do Paryża, gdzie miałem nocleg, a następnego dnia samolot do Modlina.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz