środa, 21 sierpnia 2013

VFB Stuttgart - Bayer 04 Leverkusen 0:1

17 sierpnia 2013 r. Stuttgart
Bundesliga - VFB Stuttgart - Bayer 04 Leverkusen 0:1
Bramka: Schwaab (42-sam.)
Widzów: 40 800
Cena biletu: 32 euro


Bardzo lubię podróżować pociągami po Niemczech, zwłaszcza kategorii InterCity Express. Długo zastanawiałem się gdzie wybrać się w sobotę i w końcu zdecydowałem się na Stuttgart. Nie ukrywam, że jednym z czynników przemawiających za powyższym wyborem była możliwość przejazdu trasą Kolonia – Frankfurt nad Menem, gdzie pociągi mkną z prędkością 300 km/h. Po przyjeździe do Stuttgartu najpierw udałem się podmiejskim pociągiem na stację Stuttgart Neckarpark, z której do stadionu jest rzut beretem. Bilet nabyłem w Fan-Shopie, a następnie wróciłem się na dworzec główny i zacząłem zwiedzać centrum miasta. W końcu ponownie wróciłem na stadion na który wszedłem ponad 1,5 godziny przed pierwszym gwizdkiem sędziego. Mecz w pierwszej połowie był dobry. Obie ekipy miały po kilka okazji na zdobycie bramki, lecz sztuka ta udała się wyłącznie gościom. W drugiej połowie Bayer skupił się na obronie, a VFB nieudolnie próbował odwrócić losy spotkania. W barwach gości całe spotkanie rozegrał Sebastian Boenisch. Reprezentant Polski wypadł poprawnie, choć lepiej prezentował się w ofensywie. Po jego dośrodkowaniu Schwaab wpakował piłkę do własnej bramki.  






















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz