wtorek, 13 sierpnia 2013

Błękitni Stargard Szczeciński - Jarota Jarocin 2:3

10 sierpnia 2013 r. Stargard Szczeciński
II Liga Zachodnia - Błękitni Stargard Szczeciński - Jarota Jarocin 2:3
Bramki: Gajda (7), Wojtasiak (19) - Skokowski (8-karny), Czabański (69), Danielak (90)
Widzów: 700
Cena biletu: 12 zł


Ostatnio jakiś len mnie dopadł i nigdzie na mecz nie miałem ochoty się wybrać. Miniony weekend też o mały włos byłby bez meczu, jednak w sobotę rano postanowiłem wstać wcześniej i wybrać się do Stargardu Szczecińskiego, gdzie miał się odbyć mecz w II lidze zachodniej pomiędzy miejscowymi Błękitnymi a Jarotą Jarocin. Całe szczęście że udało mi się dotrzeć na to spotkanie bo okazało się ciekawym i pełnym niespodziewanych zwrotów widowiskiem. Przez większą część meczu gra toczyła się pod dyktando gospodarzy a kiedy przy stanie 2:1 czerwoną kartką ukarany został zawodnik Jaroty to myślałem że jest już po meczu. Nic bardziej mylnego dwie bramki (jedna w doliczonym czasie gry) zdobyli goście i to oni mogli się cieszyć ze zwycięstwa.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz