wtorek, 20 sierpnia 2013

Arminia Bielefeld - SC Paderborn 3:3

16 sierpnia 2013 r. Bielefeld
2.Bundesliga - Arminia Bielefeld - SC Paderborn 3:3
Bramki: Jerat (52), Schutz (76), Schonfeld (90) - Saglik (15), Kachunga (49), ten Varde (80-karny)
Widzów: 24 106
Cena biletu: 26 euro


Dawno nie oglądałem żadnego meczu poza Polską, więc korzystając z długiego weekendu postanowiłem udać się do naszych zachodnich sąsiadów. Na pierwszy ogień poszło ciekawie zapowiadające się derbowe spotkanie w 2.Bundeslidze. W Bielefeld miejscowa Arminia podejmowała leżący niedaleko S.C. Paderborn. Na miejscu okazało się, że bilety można nabyć tylko na jeden sektor za bramką. Mecz był jednym z najlepszych jakich oglądałem w tym roku. Arminia dwukrotnie wyrównywała stan gry i ostatecznie zdołała wyrwać jeden punkt. Po spotkaniu udałem się do Kolonii, gdzie miałem nocleg.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz