poniedziałek, 26 sierpnia 2013

GKS Katowice - Miedź Legnica 1:0

24 sierpnia 2013 r. Katowice
I Liga - GKS Katowice - Miedź Legnica 1:0
Bramka: Duda (80-karny)
Widzów: 2 200
Cena biletu: 20 zł


Dość sporo czasu czekałem żeby obejrzeć mecz GKS Katowice na ich obiekcie. W końcu trafiłem na dogodny dla mnie termin meczu i udałem się na Bukową. Przed meczem musiałem wyrobić sobie kartę kibica a zamiast biletu otrzymałem coś na podobieństwo paragonu.
Zarówno Gieksa jak i jej sobotni przeciwnik Miedź Legnica zawodzą. Dodatkowo gospodarze po ostatniej wysokiej porażce postanowili podziękować trenerowi.
Oglądając poczynania zawodników Gieksy w spotkaniu z Miedzią można było odnieść wrażenie, że ktoś za karę kazał im zagrać mecz. Szczerze mówiąc to na takim poziomie rozgrywkowym dawno nie widziałem tak słabo grającej drużyny. W drużynie gości pełno jest znanych nazwisk ale nie przekłada się to na jakość zespołu. Bardzo dobre zawody rozegrał bramkarz gospodarzy – Łukasz Budziłek, który kilkakrotnie udanie interweniował.
Byłem pewny, że nie zobaczę żadnej bramki, ale dziesięć minut przed końcowym gwizdkiem sędziego bramkę z rzutu karnego strzelił Duda.
 















 

1 komentarz:

  1. Pamiętam jak na tym stadionie GKS wygrał z Bordeaux po karnych, dawno temu...

    OdpowiedzUsuń