czwartek, 22 sierpnia 2013

1.FC Nurnberg - Hertha Berlin 2:2

18 sierpnia 2013 r. Norymberga
Bundesliga - 1.FC Nurnberg - Hertha Berlin 2:2
Bramki: Drmic (40), Kiyotake (89) - Allagui (61), Ronny (78-karny)
Cena biletu: 39 euro
Widzów: 37 068


Ostatniego dnia pobytu w Niemczech udałem się na mecz Bundesligi w Norymberdze. Tuż po 8 miałem pociąg ze Stuttgartu, który po dwóch godzinach dojechał do celu. Najpierw standardowo – zwiedzanie miasta a potem podróż pod stadion. Ten w Norymberdze jest niedaleko stacji Frakenstadion – jak widać stacja nosi poprzednią nazwę obiektu. Bilety ponownie zakupiłem w Fan Shopie. W Norymberdze, podobnie jak i w Stuttgarcie pod stadionem spotkałem sporo Azjatów (głównie Japończyków) z nieodłącznymi aparatami fotograficznymi, Kluby niemieckie na turystach z Azji wyczuli świetny interes i teraz dużo ekip ma w swoich składach Japończyka.
Mecz był ciekawy – ogólnie lepsze wrażenie sprawiała Herha, jednak piękny strzał z rzutu wolnego Kiyotake odebrał berlińczykom zwycięstwo.
Po meczu czekała mnie kilkunastogodzinna podróż pociągami i kolejny wyjazd można już odhaczyć.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz