wtorek, 27 marca 2012

Admira Praga - FK Trutnov 3:1

25 marca 2012 r. Praga
IV Liga Division C - Admira Praga - FK Trutnov 3:1
Widzów: 175
Bramki: Petr (6), Vosicky (39), Patha (52) - Kejzlar (22)
Cena biletu: 30 koron


Planując podróże często wcześniej zaglądam na inne blogi poświęcone groundhoppingowi lub strony ze zdjęciami stadionów. Niejednokrotnie zdarza się że jakiś obiekt na dłużej przykuwa moją uwagę a potem zaczyna podobać mi się tak bardzo że nie pozostaje nic innego jak wyruszyć w świat i zobaczyć go na żywo. Tak było ze stadionem Admiry Praga.
Mimo nietypowej pory na mecz (niedziela 10.15) i zmiany czasu na letni dłuższą chwilę przed pierwszym gwizdkiem sędziego zameldowałem się na interesującym mnie obiekcie. Po sesji zdjęciowej cierpliwie czekałem na rozpoczęcie zawodów w których przeciwnikiem miejscowej Admiry miał być okupujący ostatnie miejsce w tabeli – FK Trutnov.
Spotkanie, podobnie jak pierwszy obejrzany w miniony weekend w Czechach mecz, rozgrywane było w ramach IV ligi (lecz innej grupy). Moim zdaniem poziom tego meczu był niższy od wspomnianego powyżej widowiska. Sporo na boisku było chaosu a gra bloku defensywnego , szczególnie gości, pozostawała wiele do życzenia.
Pierwsza bramka padła stosunkowo szybko bo w 6 minucie. Napastnik Admiry wykorzystał dobre podanie od kolegi i mając naprzeciwko siebie bramkarza gości posłał piłkę w długi róg. Później zaczął się festiwal niewykorzystanych sytuacji obu drużyn. W końcu indolencję strzelecką przełamał gracz Trutnova, który ładnym strzałem głową wyrównał stan zawodów.
Pierwsza połowa zakończyła się jednak jednobramkowym prowadzeniem gospodarzy, dla których gola strzelił Vosicky.
Kilka minut po rozpoczęciu drugiej odsłony spotkania niefortunną interwencją popisał się golkiper gości, który po strzale z rzutu wolnego w sam środek bramki praktycznie wrzucił sobie piłkę do własnej siatki.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz