poniedziałek, 15 sierpnia 2011

MSK Zilina - AS Trencin 0:0

13 sierpnia 2011 r. Żylina
Corgon Liga - MSK Zilina - AS Trencin 0:0
Widzów: 2411
Cena biletu: 9 euro
Planując podróż pociągiem z Warszawy do Żyliny tak wyznaczyłem trasę, że musiałem pięciokrotnie się przesiadać. W końcu udało mi się dotrzec do celu.
Początkowo miałem kłopoty z odnalezieniem kasy biletowej ale pomocni okazali się miejscowi kibice, którzy wskazali mi odpowiedni budynek.
Pomimo, że stadion MSK Ziliny ma cztery trybuny to tego dnia świecił pustkami - na jednej z trybun, na której znajdował się sektor gości, nie było żadnej osoby.
Sam mecz był słabym widowiskiem. Goście zamurowali własną bramkę i skupili się głównie na grze w obronie, praktycznie nie stwarzając sytuacji bramkowych.
Przewaga gospodarzy momentami była przygniatająca ale nie udało się jej przełożyć na zdobycie przynajmniej jednej bramki. Dwukrotnie gości ratowała poprzeczka (jedna w ostatniej minucie doliczonego czasu gry).
Tym sposobem zanotowałem swój pierwszy bezbramkowy remis na zagranicznych stadionach.











2 komentarze:

  1. Czyli będąc na meczu Żiliny ze Slovanem trafiłem na hit. Dobry mecz, więcej ludzi, kibice w sektorze gości. Ale to był 1 z 2 meczy w sezonie, na którym są wyższe ceny biletów. Krzysztof z Nysy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepiej trafiłeś zarówno sportowo jak i kibicowsko. Zilina nie grała źle, doping prowadzony był przez cały mecz tylko ten Trencin nic ciekawego ne pokazał.

    OdpowiedzUsuń