niedziela, 7 sierpnia 2011

Dukla Praga - Dynamo Czeskie Budziejowice 4:2

5 sierpnia 2011 r. Praga
Gambrinus Liga - Dukla Praga - Dynamo Czeskie Budziejowice 4:2
Widzów: 2123
Bramki: Svatonsky, Pazler, Berger, Markovic (Dukla) - Ondrasek, Otepka (Dynamo)
Cena biletu: 100 koron

Długo zastanawiałem się gdzie spędzić ostatni weekend urlopu. Ostatecznie zdecydowałem się na podróż do stolicy Czech. Po zameldowaniu się w hotelu szybko udałem się na stadion Dukli, gdzie miał być rozgrywany pierwszy mecz drugiej kolejki czeskiej ekstraklasy.
Spotkanie rozpoczęło się od ataków gości, którzy już w 4 minucie objęli prowadzenie. Z czasem gra się wyrównała i gospodarzom udało się zdobyć bramkę. Jej autorem był Svatonsky. który przy okazji odniósł kontuzję eliminującą go z dalszej gry.
Druga połowa była znacznie ciekawsza i obfitowała w liczne ciekawe akcje z obu stron. Dwie składne akcje wyprowadziły beniaminka ekstraklasy na prowadzenie. Kiedy kontaktowego gola z rzutu karnego zdobyło Dynamo wydawać się mogło, że losy spotkania nie są jeszcze rozstrzygnięte i czekać nas będą emocje do końca meczu. Nadzieje na zdobycie przynajmniej jednego punktu przez Dynamo rozwiał jednak Markovic, strzelając dla prażan czwartą bramkę. 










4 komentarze:

  1. Byles w Pradze i nic mi nie powiedziales?! Skandal!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Bo to był wyjazd na wariata - w czwartek po południu zdecydowałem się na podróż i wszystko załatwiałem w ostatniej chwili. Obiecuję poprawę i następnym razem na pewno wcześniej się odezwę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało brakowało a mogliśmy się spotać na trybunie. Początkowo też planowałem pojawić się na tym meczu, ale ostatecznie wyszedłem z pracy później niż zamierzałem i zanim bym dojechał, kończyłaby się już I połowa, więc odpuściłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że tak wyszło ale jeszcze nie jedna okazja z pewnością się nadarzy by coś wspólnie zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń