środa, 24 października 2018

Syrena Zbąszynek - Pogoń Świebodzin 0:0

20 października 2018 r. Zbąszynek
IV Liga Lubuska - Syrena Zbąszynek - Pogoń Świebodzin 0:0
Widzów: 200
Cena biletu: 8 złotych


Remont trasy kolejowej Poznań - Warszawa sprawia, że rzadko obecnie zaglądam na mecze w zachodniej części Polski. W ostatni weekend postanowiłem jednak nadrobić zaległości i udałem się na mecz w Zbąszynku. Były to zarazem derby powiatu świebodzińskiego. Rzadko kiedy jestem zadowolony po bezbramkowym meczu ale tym razem było inaczej. Spotkanie stało na dobrym poziomie, mecz toczył się w szybkim tempie i jedynie czego brakowało to goli. Bliżsi zwycięstwa byli goście, ale nie potrafili wykorzystać nawet rzutu karnego. Na meczu było około 20 kibiców gości, którzy z przerwami prowadzili doping. Na początku drugiej połowy kibice gości wrzucili kilka serpentyn, które szybko zostały zabrane z boiska przez zawodników obu drużyn.  


























2 komentarze:

  1. Kiedy ja byłem w Zbąszynku (nie tak dawno temu), to tego dachu nad trybuną jeszcze nie było. Widać klub się rozwija.:) Jacek Charon

    OdpowiedzUsuń